
Zakątek Rozwoju tworzy grupa specjalistów, którzy pracują z pasją i zaangażowaniem.
Naszym celem jest wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb, a także udzielanie wsparcia osobom dorosłym.
Mamy doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową, mutyzmem, zaburzeniami integracji sensorycznej, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Nieustannie podnosimy swoje kompetencje i kwalifikacje zawodowe, aby udzielać efektywnego wsparcia.
Mgr Aleksandra Dzika
psycholożka, psychoterapeutka systemowa w trakcie certyfikacji w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, nauczycielka, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych.
Ukończyła jednolite studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Szczecińskim. Odbyła kurs podstawowy i zaawansowany psychoterapii systemowej indywidualnej i rodzinnej, a także kurs terapii traumy oparty o neurobiologię interpersonalną. Nieustannie podnosi swoje kompetencje i kwalifikacje podczas szkoleń, kursów, superwizji, a także doświadczeń własnych.
Na co dzień pracuje w szkole podstawowej, gdzie jest psychologiem, a także prowadzi zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, w tym komunikacyjne (dla dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu). Dodatkowo prowadzi konsultacje psychologiczne, psychoterapię dzieci, młodzieży i osób dorosłych oraz warsztaty psychologiczne.
W Zakątku Rozwoju zaprasza na:
- psychoterapię osób dorosłych,
- konsultacje i porady psychologiczne.
Ofertę kieruje zarówno do osób poszukujących pomocy psychologicznej, wsparcia w sytuacjach kryzysowych, jak i do osób pragnących podjąć psychoterapię indywidualną.
Mgr Klaudia Purtak
psycholog, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych.
Absolwentka studiów jednolitych magisterskich na kierunku Psychologia. Ukończyła kurs z Treningu Umiejętności Społecznych w Niepublicznej Placówce Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm. Aktualnie w trakcie rocznego szkolenia z terapii dzieci i młodzieży w Klinice Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej. Doświadczenie zdobywała podczas praktyk w szkole podstawowej, gdzie uczestniczyła między innymi w zajęciach rozwijających umiejętności społeczne, w tym komunikacyjne dla dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu.
W Zakątku Rozwoju zaprasza na:
- terapię psychologiczną dla dzieci i młodzieży,
- porady i konsultacje psychologiczne dla rodziców,
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS).
Mgr Wioletta Masternak
terapeuta pedagogiczny, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, diagnosta i terapeuta terapii ręki i logopeda szkolny obejmujący terapią dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Kwalifikacje zdobyła na studiach podyplomowych w zakresie Diagnozy i terapii oraz Logopedii szkolnej w Wyższej Szkole Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie. Absolwentka studiów pedagogicznych Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z pedagogiką Marii Montessori ukończonych w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ponadto, absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego na Akademii Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie z uprawnieniami do przeprowadzania diagnozy integracji sensorycznej Polskimi Standaryzowanymi Testami Integracji Sensorycznej (PSTIS) oraz systemem KATIS.
Aktualnie słuchaczka studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia w Instytucie Rozwoju Edukacji w Brzegu. Ukończyła szkolenie Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli „ProCentrum”. Ponadto, ukończyła kurs bajkoterapii. Posiada także dyplom instruktora Alpakoterapii, której celem jest poprawa funkcjonowania człowieka w sferze fizycznej, społecznej, poznawczej, emocjonalnej i motywacyjnej.
Na co dzień pracuje w szkole podstawowej jako logopeda oraz w przedszkolu jako pedagog-terapeuta. Prowadzi zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Posiada długoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym o szczególnych potrzebach edukacyjnych. Swoją pracę wykonuje z pasją i zaangażowaniem.
W Zakątku Rozwoju zaprasza na:
- terapię pedagogiczną – zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- diagnozę i terapię logopedyczną dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
- diagnozę integracji sensorycznej (PSTIS, KATIS),
- terapię integracji sensorycznej,
- diagnozę i terapię ręki,
- trening słuchowy metodą Johansena,
- konsultacje z rodzicami.
Mgr Marta Miedzińska
pedagog, terapeuta dzieci w spektrum autyzmu, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, diagnosta i terapeuta ręki, nauczycielka, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych.
Absolwentka studiów pedagogicznych o specjalnościach: Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne oraz Pedagogika Szkolna na Uniwersytecie Szczecińskim. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w Wyższej Szkole Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego w Akademii Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej z kwalifikacjami do przeprowadzania diagnozy integracji sensorycznej Polskimi Standaryzowanymi Testami Integracji Sensorycznej (PSTIS) oraz systemem KATIS. Ukończyła szkolenie Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli „ProCentrum”. Ukończyła kurs Trening Umiejętności Społecznych (TUS) oraz szkolenie „AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna – jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub osobą dorosłą z autyzmem?” stopień I i II w Niepublicznej Placówce Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm. Nieustannie podnosi swoje kompetencje i kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w kursach i szkoleniach oraz czerpiąc doświadczenie z codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.
Aktualnie pracuje w szkole podstawowej jako pedagog szkolny, gdzie zajmuje się udzielaniem wsparcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom o specjalnych potrzebach edukacyjnych i w trudnych sytuacjach życiowych. Prowadzi zajęcia rewalidacyjne rozwijające umiejętności społeczne, w tym komunikacyjne dla uczniów w spektrum autyzmu. Pracuje z pasją i zaangażowaniem, poszukując jak najlepszych rozwiązań wspierających rozwój dziecka, z uwzględnieniem jego indywidualnych potrzeb i możliwości.
W Zakątku Rozwoju zaprasza na:
- terapię dzieci w spektrum autyzmu,
- diagnozę integracji sensorycznej (PSTIS, KATIS),
- terapię integracji sensorycznej,
- diagnozę i terapię ręki,
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS),
- konsultacje dla rodziców.