
Zakątek Rozwoju tworzy grupa specjalistów, którzy pracują z pasją i zaangażowaniem.
Naszym celem jest wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb, a także udzielanie wsparcia osobom dorosłym.
Mamy doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, nadpobudliwością psychoruchową, mutyzmem, zaburzeniami integracji sensorycznej, ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Nieustannie podnosimy swoje kompetencje i kwalifikacje zawodowe, aby udzielać efektywnego wsparcia.
Mgr Aleksandra Dzika
psycholożka, psychoterapeutka systemowa w trakcie certyfikacji w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej akredytowanym przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, nauczycielka, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych.
Ukończyła jednolite studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Szczecińskim. Odbyła kurs podstawowy i zaawansowany psychoterapii systemowej indywidualnej i rodzinnej, a także kurs terapii traumy oparty o neurobiologię interpersonalną. Nieustannie podnosi swoje kompetencje i kwalifikacje podczas szkoleń, kursów, superwizji, a także doświadczeń własnych.
Na co dzień pracuje w szkole podstawowej, gdzie jest psychologiem, a także prowadzi zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, w tym komunikacyjne (dla dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu). Dodatkowo prowadzi konsultacje psychologiczne, psychoterapię dzieci, młodzieży i osób dorosłych oraz warsztaty psychologiczne.
W Zakątku Rozwoju zaprasza na:
- Psychoterapię osób dorosłych;
- Psychoterapię dzieci i młodzieży;
- Konsultacje i porady psychologiczne.
Ofertę kieruje zarówno do osób poszukujących pomocy psychologicznej, wsparcia w sytuacjach kryzysowych, jak i do osób pragnących podjąć psychoterapię indywidualną.
Mgr Paulina Kunicka
psycholog, psychoonkolog, specjalistka nauk o rodzinie, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych, terapeutka Integracji Sensorycznej, praktyk Dialogu Motywującego.
Absolwentka studiów jednolitych magisterskich na kierunku Psychologia oraz trzyletnich studiów na kierunku Nauki o rodzinie na Uniwersytecie Szczecińskim. Ukończyła studia podyplomowe z Psychoonkologii w Wyższej Szkole Humanistycznej, a także studia podyplomowe na kierunku Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego w Akademii Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie. Nieustannie podwyższa swoje kwalifikacje biorąc udział w różnego rodzaju szkoleniach i kursach, m. in.: „Rozwód, rozpad rodziny i strata – pomoc psychologiczna dziecku i rodzinie”, „Zaburzenia osobowości, zachowań i rozwoju dzieci”, „Pedagogiczne i psychologiczne podstawy pracy z dzieckiem dyslektycznym”, „Zastosowanie terapii rodzin w psychoonkologii”, „Trening Umiejętności Społecznych”, „Praca z osobami, które doświadczyły poronienia lub okołoporodowej straty dziecka”.
Z dziećmi pracuje zawodowo i w ramach wolontariatu od ponad 10 lat. Aktualnie pracuje w przedszkolach publicznych, gdzie udziela wsparcia dzieciom oraz rodzicom, prowadzi zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne oraz zajęcia rewalidacyjne dla dzieci w spektrum autyzmu, a także prowadzi prywatną praktykę psychologiczną. Zawsze próbuje podjąć współpracę z całym systemem rodzinnym. Uwielbia swoją pracę i w każde zadanie angażuje się na 100%.
W Zakątku Rozwoju zaprasza na:
- Konsultacje psychologiczne dla dzieci, młodzieży i dorosłych;
- Porady psychologiczne dla rodziców;
- Trening umiejętności społecznych (TUS);
- Terapię integracji sensorycznej.
Mgr Wioletta Masternak
terapeuta pedagogiczny, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, diagnosta i terapeuta terapii ręki i logopeda szkolny obejmujący terapią dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Kwalifikacje zdobyła na studiach podyplomowych w zakresie Diagnozy i terapii oraz Logopedii szkolnej w Wyższej Szkole Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie. Absolwentka studiów pedagogicznych Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z pedagogiką Marii Montessori ukończonych w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ponadto, absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego na Akademii Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie z uprawnieniami do przeprowadzania diagnozy integracji sensorycznej Polskimi Standaryzowanymi Testami Integracji Sensorycznej (PSTIS).
Aktualnie słuchaczka studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia w Instytucie Rozwoju Edukacji w Brzegu. Ukończyła szkolenie Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż w Niepublicznym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli „ProCentrum”. Ponadto, ukończyła kurs bajkoterapii. Posiada także dyplom instruktora Alpakoterapii, której celem jest poprawa funkcjonowania człowieka w sferze fizycznej, społecznej, poznawczej, emocjonalnej i motywacyjnej.
Na co dzień pracuje w szkole podstawowej jako nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej oraz w przedszkolu jako pedagog-terapeuta. Prowadzi zajęcia korekcyjno-kompensacyjne oraz dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Posiada długoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym o szczególnych potrzebach edukacyjnych. Swoją pracę wykonuje z pasją i zaangażowaniem.
W Zakątku Rozwoju zaprasza na:
- Terapię pedagogiczną – zajęcia korekcyjno-kompensacyjne;
- Terapię logopedyczną dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym;
- Diagnozę i terapię integracji sensorycznej;
- Diagnozę i terapię ręki;
- Trening słuchowy metodą Johansena;
- Konsultacje z rodzicami.
Mgr Marta Miedzińska
nauczycielka, pedagog, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych.
Absolwentka studiów pedagogicznych o specjalnościach: Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne oraz Pedagogika Szkolna na Uniwersytecie Szczecińskim. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Przyroda na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów podyplomowych na kierunku Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w Wyższej Szkole Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego w Akademii Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej z kwalifikacjami do przeprowadzania diagnozy integracji sensorycznej Polskimi Standaryzowanymi Testami Integracji Sensorycznej (PSTIS). Ukończyła kurs Trening Umiejętności Społecznych (TUS) oraz szkolenie „AAC komunikacja wspomagająca i alternatywna – jak zacząć pracę w obszarze komunikacji z dzieckiem lub osobą dorosłą z autyzmem?” stopień I i II w Niepublicznej Placówce Doskonalenia Nauczycieli Fundacji Pomoc Autyzm. Nieustannie podnosi swoje kompetencje i kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w kursach i szkoleniach oraz czerpiąc doświadczenie z codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.
Aktualnie pracuje w szkole podstawowej jako pedagog szkolny oraz nauczycielka przyrody. Zajmuje się udzielaniem wsparcia z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom o specjalnych potrzebach edukacyjnych i w trudnych sytuacjach życiowych. Prowadzi zajęcia rewalidacyjne rozwijające umiejętności społeczne, w tym komunikacyjne dla uczniów w spektrum autyzmu. Pracuje z pasją i zaangażowaniem, poszukując jak najlepszych rozwiązań wspierających rozwój dziecka, z uwzględnieniem jego indywidualnych potrzeb i możliwości.
W Zakątku Rozwoju zaprasza na:
- Diagnozę i terapię integracji sensorycznej;
- Trening umiejętności społecznych (TUS);
- Warsztaty plastyczne;
- Konsultacje dla rodziców.